07 Οκτωβρίου 2010

Τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο


Χθες το βράδυ έλαβε χώρα (πόλη μάλλον) το τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο πριν από τις εκλογές και ουσιαστικά το τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο της τετραετίας। Ένας κύκλος τελείωσε και ένας καινούργιος ετοιμάζεται να ανοίξει।
Ταυτόχρονα ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για τις εκλογές του Νοέμβρη. Πρώτες εκλογές για το νέο Καλλικρατικό Δήμο με τα διευρυμένα όρια.
Αυτοκριτική ,απολογισμός είναι σίγουρα κάποιες από τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν. Παράλληλα ο προγραμματισμός και οι στόχοι για την καινουργια 4ετία είναι πολύ σημαντικά θέματα επίσης.
Έχοντας φτάσει σε αυτό το σημείο θα ήθελα :

-Να ευχαριστήσω αυτούς που μου έδωσαν την εντολή (που τους ζήτησα μη μπερδευόμαστε )πριν από 4 χρόνια στις 15 Οκτωβρίου του 2006 να κάνω αυτό το "ταξίδι" στην Τοπική Αυτοδιοίκηση (wonderland). Να σας γράψω εδώ πως πριν θέσω υποψηφιότητα στις εκλογές του 2006 δεν είχα ποτέ στη ζωή μου μπει στο Δημαρχείο περίεργο δε νομίζετε;
-Να ευχαριστήσω αυτούς που τα 4 αυτά χρόνια μου στάθηκαν πραγματικά κρατώντας ζωντανή τη σπίθα της δημιουργίας όταν πήγαινε να χαθεί κρατώντας το καράβι όταν η φουρτούνα το έκανε να ταλαντεύεται επικίνδυνα.
-Να ευχαριστήσω και αυτούς που μου δυσκόλεψαν τη ζωή ,μου έβαλαν εμπόδια μικρά ή μεγάλα , εμπόδια που πέρασα εύκολα ή δύσκολα και πολλές φορές με οδήγησαν να μάθω πράγματα για τη ζωή όπως ο φθόνος ,η μικρότητα ,η πονηριά ,η πολιτική και όχι μόνο αλητεία.

Θα αναφερθώ σε μερικά πράγματα που πέρασαν στην 4ετία σε επόμενες αναρτήσεις.